Każdy poniedziałek rozpoczynamy od analizy ankiet weekendowych i rekontaktu. Na czym polega rekontakt, zapytacie? Kontaktujemy się z Gości po pobycie, aby zapytać o ich wrażenia. Ta informacja zwrotna zawsze wzbudza wiele emocji w każdym z działów. Dla nas takie rozmowy z Gościem to jak wskazywanie kierunku do rozwoju, dowiadujemy co się Gościom podoba, a na co powinniśmy zwrócić większą uwagę.
Dokładnie tak samo wartościowe są dla nas opinie zamieszczane na portalach takich jak Google, Booking czy TripAdvisor. Dlatego z wielką radością informujemy, że już drugi rok z rzędu Hotel Afrodyta Business & Spa otrzymał certyfikat jakości 2019 od TripAdvisor. To wspaniałe wyróżnienie i duma dla całej naszej załogi.
„Certyfikat jakości jest wyróżnieniem przyznawanym od 2011 roku firmom z branży hotelarskiej na całym świecie stale świadczącym usługi na najwyższym poziomie. Otrzymuje go około 10% firm obecnych na stronie TripAdvisor, które w danym roku niezmiennie zdobywały niezwykle pochlebne recenzje. Nie istnieje żaden proces ubiegania się o certyfikat jakości, ale można na niego zapracować” możecie przeczytać na stronie TripAdvisor.
Dziękujemy Wam za zaufanie oraz recenzje, które przyczyniły się do tego sukcesu.
To dzięki Wam, radom naszych Gości pojawiło się wiele nowości – wyciskarka do soków Kuvings w restauracji, liczne remonty, usprawnienia, udogodnienia w pokojach. Razem tworzymy niesamowity klimat i rodzinną atmosferę hotelu Afrodyta, a opinie takie jak ta dają niesamowitą dawkę motywacji do działania.