Hotel Afrodyta Business & Spa, Radziejowice
Przerwa kawowa na konferencji. Zaskocz swoich klientów

Przerwa kawowa na konferencji. Zaskocz swoich klientów

Najlepsza cena tylko u nas
14 lis' 24
15 lis' 24
  1. Strona główna
  2. BLOG
  3. Przerwa kawowa na konferencji. Zaskocz swoich klientów
22 maja 2023

Przygotowujesz ważną konferencję swojej firmy? Zadbaj nie tylko o prelekcje i panele dyskusyjne. O tym, czy całe wydarzenie zostanie dobrze odebrane – a Ty zaprezentujesz się jako profesjonalista – będą świadczyły także szczegóły! Na przykład to, co i kiedy wybierzesz w pakietach w ramach przerwy kawowej. Hotel Afrodyta pod tym względem ma ciekawe rozwiązania.

Dlaczego przerwa kawowa to nie tylko napoje i kawa?

Czy zawsze podczas firmowych wydarzeń standardem jest organizacja przerwy kawowej? Konferencja, szkolenie albo egzaminy podnoszące kompetencje pracowników zazwyczaj trwają przynajmniej kilka godzin. Poszczególne etapy lub panele dobrze jest więc rozdzielić przerwą ale nie tylko w postaci kawy i kruchych ciastek. Powiedzmy sobie to szczerze - to już jest przeszłość. Zmienił się sposób spożywania posiłków i lekkie przekąski czy fit przegryski są czymś normalnym i widzimy je w wielu miejscach, nawet na stacjach benzynowych. Dlaczego w takim razie przerwa kawowa w hotelu miałaby być pod tym względem uboższa? Nie powinna ;-)

Dlaczego?

  • W czasie urozmaiconej przerwy kawowej zgromadzeni goście będą mieli szansę odpocząć i nabrać sił przed dalszą częścią spotkania. Po przerwie z większym entuzjazmem wezmą udział w dyskusji. Więcej też zapamiętają z prezentacji i wystąpień prelegentów.

  • Przerwa kawowa to świetna okazja do zacieśnienia więzi, wymiany poglądów oraz nawiązania nowych znajomości. A to niezwykle istotne – zarówno w przypadku kontaktów pracowników Twojej firmy z klientami, jak i gości reprezentujących różne podmioty w ramach wspólnej branży.

  • Przerwa to także czas dla Ciebie: organizatora spotkania oraz zaproszonych prelegentów. Oni także potrzebują chwili wytchnienia, a nierzadko również kilku minut na zmianę aranżacji w sali. Być może trzeba do niej wprowadzić dodatkowy sprzęt albo rozdać gościom materiały? Najlepiej zrobić to właśnie w czasie przerwy kawowej z finger foodami!

 

Przerwa kawowa to czasem drugie śniadanie

Dla wielu klientów, których będziesz gościł podczas konferencji, najważniejszym elementem w czasie przerwy będzie dostęp do aromatycznej, świeżo mielonej kawy albo pysznej liściastej herbaty! 

Herbata w kilku wersjach smakowych jest zawsze dostępna w ramach organizowanych przez nas przerw kawowych. Menu jest jednak o wiele bogatsze! Pytanie na co zdecyduje się klient? 

W wersji standard, polecanej zwłaszcza jako dodatek do krótszych eventów, oferujemy także 4 rodzaje ciasteczek deserowych, wodę z cytryną i soki. Do dyspozycji Twoich gości będą także dodatki do napojów takie jak cukier i mleko. Zależnie od długości spotkania i Twoich preferencji możesz postawić na mniejszy bufet jednorazowy albo wersję uzupełnianą. Widzimy jednak, że coraz więcej klientów wybiera zupełnie inny wariant. Dlaczego? Bo tego oczekują od niego klienci lub koleżanki z pracy. Po prostu chcą coś lekkiego przekąsić między śniadaniem a lunchem. 

Dłuższe eventy w hotelu dobrze jest organizować ze wzbogaconymi przerwami kawowymi. Menu warto wówczas rozszerzyć o kanapki, tortille, ciasta i kruche babeczki, filetowane owoce czy koktajle owocowe. Takie dodatki sprawią, że każdy z zaproszonych klientów znajdzie dla siebie coś pysznego i lekko się nasyci po śniadaniu. 

Wiemy też, że część uczestników dojeżdża na konferencję dopiero w trakcie dnia, omija ich śniadanie. Wtedy urozmaicona przerwa kawowa z dodatkami gastronomicznymi - jest strzałem w dziesiątkę. Wiemy też, że nie wszyscy uczestnicy stawiają się na śniadanie i dojadają na przerwie kawowej. Spotkania online i obowiązki służbowe utrudniają czasem możliwość spokojnego posiłku porannego, dzięki temu w Hotelu Afrodyta podczas przerwy kawowej nadrobią ten deficyt kaloryczny. 

Przerwa kawowa, którą zaskoczysz gości

Chcesz czegoś więcej niż tradycyjna przerwa kawowa? Oferta Hotelu Afrodyta jest dostosowana także do potrzeb najbardziej wymagających firm! Specjalnie dla nich powstała przerwa kawowa „Zdrowie-Witalność-Siła”. 

Poza ciasteczkami, kawą i herbatą do dyspozycji uczestników eventu będą także wyciskarka wolnoobrotowa oraz świeże owoce i warzywa (link do artykułu kuvings na naszym blogu). Dzięki temu każdy z nich przyrządzi zdrowy koktajl. Taka przerwa kawowa na pewno na długo pozostanie w pamięci Twoich klientów! 

Ostatnia wersja przerwy kawowej, którą możemy Ci zaoferować, to tzw. przerwa powitalna. W ramach tego typu przerwy oferujemy napoje, owoce i ciasteczka, jogurt z granolą oraz pyszne, niewielkie kanapeczki. Jest w czym wybierać. Zapraszamy do zielonych Radziejowic, tak blisko Warszawy i Łodzi. 

Gdzie organizujemy przerwę kawową?

Podczas organizacji przerwy kawowej ważne jest nie tylko to, jakie menu wybierzesz, ale też, gdzie podasz gościom poczęstunek. Przerwy kawowe w hotelach miejskich zwykle organizowane są tuż przy salach konferencyjnych. Czy to dobre rozwiązanie? To zależy ;-) Naszym zdaniem trzeba miejsce przerwy dopasować do charakteru eventu! Dlatego tak dużą wagę przykładamy do personalnej współpracy i pogłębionego wywiadu na etapie zapytania o organizację konferencji blisko WarszawyPrzerwa kawowa przy sali konferencyjnej ma przewagą czasu nad innymi rozwiązaniami. Goście nie czują się wówczas zagubieni, nie muszą przechodzić do zupełnie innych części budynku, a potem szukać drogi powrotnej. Jeśli zależy ci na czasie i masz bogaty program - to jest to idealne rozwiązanie ale nie zawsze ;-)

A co jeśli uczestnicy konferencji zaczynają pobyt tego samego dnia i nie nocują w hotelu dzień wcześniej? W efekcie nie mieli możliwości zjeść śniadania? Wtedy miejscem, w którym zorganizowana jest przerwa kawowa, powinno zostać tak dobrane, by goście mieli swobodny dostęp do stołów koktajlowych z przekąskami. Dlatego też w hotelu Afrodyta przerwy kawowe organizujemy w obszernym foyer centrum konferencyjnego Delfy tuż przy salach konferencyjnych. Dodatkowo niedaleko znajdują się palarnia, szatnia, ogródek i toalety oraz winda z możliwością zejscia do klubu nocnego Utopia. Każda zaproszona przez Ciebie osoba będzie więc mogła odpocząć tak, jak lubi! Klub nocny Utopia nie raz już stanowił przestrzeń na meeting room podczas konferencji dla klientów VIP. 

Długa czy krótka przerwa kawowa?

Przyjęło się, że przerwy kawowe w hotelach podczas konferencji trwają zwykle ok. kilkunastu minut. Czy to wystarczający czas?

Jeśli zaplanowałeś 2-3-godzinne spotkanie, prawdopodobnie tak. Jeśli jednak konferencja w hotelu będzie trwała kilka godzina (albo cały dzień!), warto rozważyć choć jedną dłuższą, nawet godzinną, przerwę z przekąskami. W ten sposób zadbasz o komfort gości konferencji lub eventy – będą mieli dość czasu na rozmowy, poukładanie sobie przekazanych im informacji, a nawet zjedzenie obiadu lub lunchu. Pomyśl czy nie zorganizować przerwy kawowej w ogrodzie? Uczestnicy się dotlenią, zobaczą nasz piękny ogród a może pobujają się w hamaku?

Poza taką właśnie długą przerwą uwzględnij także w harmonogramie eventu choć 2-3 krótsze przerwy. W ten sposób sprawisz, że Twoi klienci nie zmęczą się i przez cały czas będą równie zainteresowani prezentowanymi materiałami. Obserwujemy ten trend od 2 lat. Nie będą też zakłócać odbioru przygotowanych prelekcji innym uczestnikom, bo ograniczysz sytuacje, w których co jakiś czas któraś z osób musi na chwilę opuścić salę by odebrać telefon albo odpisać na maile. Wiemy jak to wygląda w praktyce ;-) 

Przerwa kawowa podczas eventu to często niedoceniana przez organizatorów część konferencji. Warto jednak poświęcić nieco czasu na jej organizację i ustalenia! Umiejętnie dopasowana wzmocni Twój pozytywny wizerunek i odbiór Hotelu Afrodyta na początku będzie zgodny z naszą wrażliwością na detale. A to w wielu branżach równie ważne, co prezentowana uczestnikom wiedza merytoryczna! My specjalizujemy się w spotkaniach biznesowych i poświęcamy dużo czasu na ustalenia, na etapie zapytania lub dogrywania szczegółów Twojego eventu z nami. 

Czekamy na Ciebie i Twoją firmą  w Hotelu Afrodyta Business & SPA blisko Warszawy, w zielonych Radziejowicach. 

A czekają?

Patrycja Radomska +48 605 887 781 patrycja@afrodytaspa.pl

Ewelina Kozłowska-Walczak +48 515 288 903 ewelina@afrodytaspa.pl

Adrianna Szymańska  +48 515 288 905 adrianna@afrodytaspa.pl

Chcesz zobaczyć naszą przykładową ofertę na przerwy kawowe? Klinij tutaj 
Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Flis Pierzchała Sp.J., Letniskowa 4a, Tartak Brzózki, 96-325, Radziejowice , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane